Sunday, October 4, 2009

duka, sedih kerana menggapai cinta Abadi

04 oktober 2009/ 1.58 p.m

duka, sedih kerana menggapai cinta Abadi

Hari ini..

Aku bersedih kembali..

Duka itu bertandang kembali..

Knapa aku harus begini?????

Aku xmampu..

Rindu dan memori yang telah kukunci

didalam kamus mental..

Kini meneroka kembali ke ruang kecil minda ku ini…

Puas kubendung air mata pilu ini..

Terasa dendam terhadap diri itu…

Bukan kesumat atau kata benci..

Tetapi.. kerana rindu yang datang membuatkan aku terasa mengkhianati diri…

Mengkhianati janji akhirku…

Aku xbisa mencintainya lagi…

Menyanyanginya…

Menitipkan kata-kata setia…

Aku xmampu… aku xmampu…

Kerana dahulu..

Aku pernah berjanji..

Tiada harapan kasih atau rindu..

Tidak akan aku ungkaikan kata-kata cinta..

Aku berharap agar tangkai hatiku ini tertutup untuk mencintai insan bernama lelaki..

Aku xmampu…

Kerna diriku..

Diriku punyai hati yang cukup takut tercucuk duri yang punyai bisa yang tajam..

Terhunus mata pedang lidah yang sangat menyayatkan… menjadikan hatiku rawan tersiksa..

Dek kelukaan dan keracunan..

Biarlah cintaku hanya pada yang Satu..

Biar cintaku hanya pada yang meRahmati…

Biarlah cintaku menjadi cinta abadi…

Kepada Dia cinta agung dan ukhrawi…

No comments: